office
Cenovnik proizvoda i usluga
1.Redovan Servis klima uređaja 12.000 btu…….. 3.500 din.
2.Redovan Servis klima uređaja 18.000 btu…….. 4.000 din.
3.Redovan Servis klima uređaja 24.000 btu…….. 4.500 din.
3.1.Dubinsko čišćenje i pranje klima uređaja - Veliki servis……..od 8.990 - 16.800 din. u zavisnosti od kapaciteta klime
4.Redovan Servis kasetnog/plafonskog klima uređaja 12-24 bez dopune freona……. 6.800 - 9.900 din.
5.Redovan Servis kanalnog klima uređaja 36.000 - 60.000 btu bez dopune freona (spoljna jedinica)……. 14.600 - 16.800 din.
6.Redovan Servis kanalnog klima uređaja 36.000 - 60.000 btu (unutrašnja jedinica)……. 22.600 - 44.800 din.
7.Redovan Servis klima uređaja Multi split - cena po unutrašnjoj jedinici……. od 5.500 - 9.500 din.
8.Redovan Servis Artcool klima uređaja 12.000 btu ……. 4.900 din.
9.Redovan Servis Artcool klima uređaja 18 i 24/btu ……. 7.800 din.
10.Čišćenje turbine unutrašnje jedinice klima uređaja (split sistem) od 4.800 - 10.800 din. (u zavisnosti od kapaciteta uređaja)
11.Rashladna tečnost - Freon po kilogramu (R22, R410a) ……. 9.500 din.
12.Rashladna tečnost - Freon po kilogramu (R407c) ……. 10.500 din.
12a.Rashladna tečnost - Freon po kilogramu (R32) ……. 10.500 din.
13.Usluga kompletnog punjenja sistema freonom ……. detaljnije»»
14.Vakuumiranje sistema klima uređaja 9, 12, 18 i 24000 btu ……. od 5.500 - 14.600 din.
15.Startni kondenzator kompresora za klimu 9, 12, 18 i 24000 btu ……. od 8.800 - 14.800 din.
16.Usluga zamene kondenzatora (startera motora) za klimu 9, 12, 18 i 24000 btu ……. 6.500 do 12.800 din.
17.Usluga zamene IGL ventila ……. od 1.800 - 3.800 din.
18.IGL ventil ……. od 2.800 - 5.800 din.
19.Usluga zamene elise ventilatora na spoljnoj jedinici ……. od 8.800 - 12.900 din.
20.Usluga osnovne *defektaže na terenu za klimu 12 ……. od 2.500 din.
21.Usluga osnovne *defektaže na terenu za klimu 18 – 24 ……. od 3.500 din.
21a.Usluga osnovne *defektaže na terenu za klimu multi split sistem ……. od 8.800 din.
22.Usluga zamene izolacije bakarne instalacije do 3 metra ……. od 4.500 - 8.500 din.
23.Usluga popravke elektronike neinverter klima uređaja 12-24 btu (bez komponenti) ……. od 9.500 - 16.000 din.
24.Popravka elektronike inverter klima uređaja ……. od 22.800 din. / pa na više
25.Defektaža elektronike u servisu (bez popravke) za split klima uređaje ……. od 4.600 - 6.000 din.
26.Skidanje i odnošenje elektronike (po jednoj ploči) u servis na defektažu ze klime 12 btu ……. od 5.600 - 9.000 din.
26a.Skidanje i odnošenje elektronike (po jednoj ploči) u servis na defektažu ze klime 18 btu ……. od 8.600 - 11.800 din.
26b.Skidanje i odnošenje elektronike (po jednoj ploči) u servis na defektažu ze klime 24 btu ……. od 10.600 - 15.800 din.
26c.Ponovna montaža elektronike nakon defektaže ili popravke ze klime 12-24 btu ……. 8.800 din.
27.Usluga zamene 4-tvorosmernog (četvorokrakog) ventila ……. od 24.500 din.
28.Veliki servis klima uređaja za klime 12-24 btu……. od 4.500 din.
29.Izlazak na teren na teritoriji grada Beograda (do 10 km od centra) ……. 2.500 din. *Naplaćuje se samo u slučaju ako odustanete od naših usluga
30.Izlazak na teren na teritoriji grada Beograda (10 - 20 km od centra) ……. 3.500 din. *Naplaćuje se samo u slučaju ako odustanete od naših usluga
31.Izlazak na teren na teritoriji/periferiji grada Beograda (20 - 40 km od centra) ……. 4.500 din.*Naplaćuje se dodatno, uz pružene usluge
31a.Izlazak na teren na teritoriji/periferiji grada Beograda (40 - 60 km od centra) ……. 8.500 din.*Naplaćuje se dodatno, uz pružene usluge
32.Radovi na visini sa upotrebom dizalice ili velikih merdevina …….od 12.500 din. *Preko 3 metra od poda
33.Ispitivanje curenja freonske instalacije azotom/bojom i UV lampom za klime 12,18 i 24 ……. od 8.800 - 14.600 din.
34.Redovan servis pokretnog (pingvin) klima uređaja sa punjenjem gasa 9 i 12.000 btu ……. 12.800 din.
35.Rešavanje curenja kondenzata na unutrašnjoj jedinici za klime 9 i 12.000 btu ……. 12.800 - 16.800 din.
Napomena: Defektaža podrazumeva utvrđivanje kvara / dijagnostiku, ne podrazumeva popravku uređaja ili njegovih delova.
*Redovan servis klima uređaja se naplaćuje kao obavezna stavka uz bilo koju pruženu uslugu.
Punjenje | Dopuna Klima uređaja Freonom
Punjenje Klima uređaja vršimo isključivo visokokvalitetnim originalnim fluidima (freonima) od licenciranih proizvođača. Kineske i no-name freone ne koristimo, obzirom da su i do nekoliko puta jeftiniji, sadrže veliki procenat vlage i veoma brzo, trajno oštećuju kompresor uređaja.
Cena punjenja kompletnog sistema klima uređaja (orientaciono), cena može varirati u zavisnosti od količine freona
Primenjuju se gore navedene cene ukoliko drugačije nije ugovoreno posebnim dokumentom.
*Cene su podložne izmenama bez prethodne najave. Poslednja izmena: 30.05.2023 god.
Trenuto nema traženih proizvoda!
Poštovani,
Uslovima kupovine, odnosno korišćenja internet prodavnice, definisana su pravila pri kupovini koja obezbeđuju kvalitet naše usluge i zadovoljstvo kupaca.
Korišćenje sajta
Korisnici prihvataju korišćenje sadržaja sajta isključivo za sopstvenu upotrebu i na svoju odgovornost.
Korisnicima sajta strogo je zabranjeno korišćenje specijalizovanih programa (robota, crawlera) radi preuzimanja sadržaja sa sajta, kao i bilo kakvi hakerski napadi u cilju onesposobljavanja sajta. Nedozvoljeno korišćenje sajta smatra se kršenjem pravila i podložno je tužbi.
Opšti uslovi
1. Nakon prijema narudžbe putem sajta, prodavac može izvršiti telefonsku potvrdu.
2. Nakon potvrde narudžbe od strane kupca, narudžba je neopoziva.
3. Prodavac se obavezuje da naručene proizvode isporuči ispravne i u predviđenom roku
4. U slučaju bilo kakve promene prodavac je dužan da obavesti kupca prilikom telefonske potvrde narudžbe.
5. Sve eventualne promene sem promena vezanih za isporuku se ne odnose na potvrđene narudžbe.
6. U slučaju neusklađenosti cena isporuke navedenih na ovom sajtu sa cenama kurirske službe, o promenama ćete biti obavešteni prilikom telefonske potvrde narudžbe.
7. Uređaji se isključivo prodaju po cenama prikazanim na sajtu:
- ukoliko naš ovlašćeni servis kupcu izvrši ugradnju kupljenog proizvoda.
- ukoliko kupac kupovinu uređaja vrši preko našeg Web Shop-a.
Garancija kvaliteta
MideaKlime.rs garantuje za kvalitet svojih proizvoda. Svi proizvodi su originalne robne marke i odgovaraju specifikaciji navedenoj na sajtu.
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim odnosno deklarisanim karakteristikama kvaliiteta proizvoda. U slučaju neizvršenja ove obaveze, davalac garancije će zameniti proizvod novim ili vratiti novac.
Garantni rok počinje danom prodaje uređaja, koji se unosi u garantni list i overava pečatom i potpisom ovlašćenog prodavca.
Kupac gubi pravo na garanciju ako se kvar izazove nepridržavanjem datih uputstava za upotrebu i ako su na proizvodu vršene bilo kakve popravke od strane neovlašćenih lica.
Da bi se izbegli nesporazumi, prilikom isporuke dužnost prodavca i kupca je da izvrše pregled proizvoda i da ukažu na eventualna mehanička oštećenja, u kom slučaju će proizvod biti zamenjen.
Svi aparati su pod garancijom i važe prava koja su navedena u garantnom listu.
Za sledeće aparate obaveštavamo Vas da:
Pravo na besplatno otklanjanje kvarova u garantnom roku stičete uz uslove da je kupljeni uređaj povezan i pušten u rad od strane ovlašćenog servisera i to za:
Sve ugradne aparate - klima uređaje.
Dolazak servisera za priključivanje uređaja se ne naplaćuje. Serviseri imaju svu prateću opremu koja je potrebna za priključenje uređaja.
Klima uređaji - garancija važi samo ako je uređaj ugradio servis ovlašćen za tu vrstu posla i ako je isti overio garantni list.
Molimo Vas radi što kvalitetnije usluge da se pridržavate zadatih uputstava.
Reklamacije i povraćaj robe
Reklamaciju možete ostvariti u sledećim slučajevima:
1) Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja - Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju. Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj ili zameniti proizvod novim.
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, Inverterklime.rs je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj na račun korisnika kartice.
2) Reklamacija u garantom roku - Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim odnosno deklarisanim karakteristikama kvaliiteta proizvoda. U slučaju neizvršenja ove obaveze, davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zameniti proizvod novim ili vratiti novac.
U tom slučaju, kupac proizvod šalje u servis isključivo na adresu ovlašćenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašćeni servis proizvod gubi garanciju.
3) Otkazivanje porudžbine - U slučaju otkaza porudžbine kupac snosi troškove transporta.
Rok za povraćaj novca i utvrđivanje verodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja robe je 14 dana od prijema robe na servis. Nakon toga, ovlašćeni servis za taj proizvod donosi odluku da li će se kupcu dati nov proizvod ili će se izvršiti povraćaj novca. Za uvažene reklamacije Klimacool.rs u potpunosti snosi troškove transporta.
Da biste ostvarili pravo na reklamaciju potrebno je da:
- reklamirani proizvod donesete u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži
- da podnesete na uvid original garantnog lista i fiskalni račun
- da date opis neispravnosti
- nakon toga, sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac isključivo dobija od ovlašćenog servisa gde je ostavio proizvod.
Privatnost podataka
Da bismo uspešno obradili Vašu narudžbinu potrebni su nam: Vaše ime i prezime, adresa, e-mail i telefon. Uz pomoć tih podataka bićemo u mogućnosti da Vam isporučimo željena dobra, kao i da Vas obavestimo o trenutnom statusu narudžbine.
U ime MideaKlime.rs, obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o kupcima/korisnicima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni u Inverterklime.rs odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
Pored navedenih prikupljamo, analiziramo i obrađujemo podatke o proizvodima koje naši posetioci traže i kupuju, kao i o stranicama koje posećuju. Te podatke koristimo da bismo poboljšali ponudu i izgled naših stranica, i omogućili Vam jednostavnije korišćenje, sigurniju i udobniju kupovinu.
Obavezujemo se da prikupljene podatke ne koristimo ni u koje druge svrhe.
Saglasnost i promene uslova
Korišćenje naših servisa podrazumeva saglasnost korisnika sa svim navedenim na ovoj strani.
MideaKlime.rs se obavezuje da ce se pridržavati svega navedenog, a sve promene uslova postaju važeće tek nakon objavljivanja na ovoj strani ili slanja email obaveštenja svim registrovanim korisnicima.
*Poklon besplatna montaža (ako je takva akcija u toku), nije obavezujuća ni za jednu stranu, kupac se može obratiti drugom ovlašćenom servisu radi ugradnje kupljenog proizvoda.
Prijem porudžbina
MideaKlime.rs je potpuno automatizovana internet prodavnica, te se porudžbine primaju od 00-24 časa svakim danom.
Plaćanje
Plaćanje se vrši na šalteru banke ili pošte putem opšte uplatnice, ili elektronskim putem preko interneta (On-Line).
- Ukoliko prilikom kupovine na našem sajtu odaberete opciju plaćanja "Predračun-Uplatnica", prilikom potvrđene kupovine, na Vašu E-mail adresu koju ste uneli prilikom registracije, nakon nekoliko trenutaka, stići će vam dve automatske elektronske poruke:
- U prvoj poruci su detalji Vaše porudžbine sa trenutnim statusom,
- Druga poruka sadrži dokument u PDF formatu: "Predračun - Uplatnica", u kome se nalaze svi potrebni detalji za plaćanje (Vaše ime i prezime ili naziv firme, adresu naručioca i adresu na koju se vrši isporuka proizvoda, novčani iznos za uplatu, broj žiro računa Inverterklime.rs na koji je potrebno izvršiti uplatu kupljenog dobra i poziv na broj na koji je kupac dobra obavezan da se pozove prilikom uplate.
- Sve dok uplata ne bude proknjižena nosi status "Nije proknjižena uplata".
- Nakon proknjižene uplate, Vaša porudžbina dobija status "Proknjižena uplata".
- Kada dostavljač ili kurirska služba otpočnu isporuku kupljenog dobra, tada se status porudžbine menja i glasi "Isporuka u toku".
- Ukoliko kupac ne izvrši uplatu za porudžbinu u naznačenom roku ili ukoliko poručeni proizvod nemamo na stanju, naručeno dobro dobija status "Poništena porudžbina".
ili
U slučaju da poručeni proizvod nismo imali na stanju, u trenutku kada je kupac izvršio porudžbinu, naš operater će kontaktirati naručioca dobra i predložiti mu neki od modela koji su dostupni.
- Ukoliko nekim razlogom kupac zahteva povraćaj uplaćenih novčanih sredstava za plaćeno dobro, dužan je dostaviti svoje podatke (Ime i prezime, adresu i broj tekućeg računa sa nazivom banke)na koji će mu biti uplaćen iznos koji potražuje. Krajnji rok za povraćaj novčanih sredstava je 15 dana od datuma odobrenja zahteva za povraćaj (ukoliko posebnim ugovorom nije drugačije ugovoreno). U tom slučaju, status porudžbine će glasiti "Refundirana porudžbina"
- Preko Vašeg naloga koji ste registrovali na našem Web-Shop-u, možete On-Line pratiti status Vaše porudžbine, videti kada je Vaša uplata proknjižena i kada je kupljeno dobro dobilo status isporuke.
- O svakoj promeni statusa za kupljeno dobro, prodavac će obavestiti kupca putem E-mail adrese koju je kupac uneo prilikom registracije na MideaKlime.rs.
Isporuka
Besplatna isporuka se podrazumeva isključivo na teritoriji grada Beograda i važi samo za one kupce koji su proizvod kupili preko naše internet prodavnice, isporuka za ostale gradove tarifira se prema važećem cenovniku dostavljača (kurirske službe).
U rokove isporuke ne ubrajaju se neradni dani (Nedelja i državni praznici).
Kupac dobra je dužan da u prethodno dogovoreno vreme bude na adresi na kojoj se vrši isporuka.
Ako kupac želi da KlimaCool izvrši ugradnju kupljenog proizvoda, tada će se kupljeno dobro isporučiti kupcu na dan za koji je zakazana ugradnja istog.
Kupac ne može lično u prostorijama preuzeti kupljeni proizvod kada je proizvod kupio preko Web-Shop-a, već će se kupcu taj proizvod dostaviti na adresu koju je uneo u formular prilikom kupovine. Ako adresa kupca ne pripada teritoriji grada Beograda, kupac je saglasan da mu se plaćeno dobro isporuči o njegovom trošku jednom od kurirskih službi koje posluju na teritoriji Republike Srbije, kao što su : AKS, CITY EXPRESS i dr. (Npr. cena dostave kurirskom službom za klimu 12-ticu iznosi 1.250,00 dinara/kom. za bilo koji grad u Republici Srbiji.)
*Ukoliko kupac ne bude u dogovoreno vreme na datoj adresi tada gubi pravo na besplatnu dostavu, te će sa prodavcem napraviti novi dogovor oko ponovne isporuke u neko drugo vreme ili drugog dana nakon čega će kupac u tom slučaju za uslugu prevoza kupljenog dobra nadoknaditi prodavcu iznos od 1.500,00 dinara. - (*važi za teritoriju grada Beograda!)
Rokovi montaže kupljenih proizvoda
O rokovima za ugradnju, prodavac i kupac dogovaraju termin i usklađuju vreme.
Kupac ugradnju uređaja plaća odmah po zakazivanju iste.
*Ukoliko između kupca i prodavca postoji poseban ugovor, tada sve gore navedeno nije od posebne važnosti.
*Kupac je dužan da pre svake porudžbine izvrši telefonsku proveru stanja dobra za koga se interesuje i želi ga poručiti.
Kupac je prilikom vršenja porudžbine pročitao, razumeo i prihvatio sve gore navedeno.
Poštovani,
Uslovima kupovine, odnosno korišćenja internet prodavnice, definisana su pravila pri kupovini koja obezbeđuju kvalitet naše usluge i zadovoljstvo kupaca.
Korišćenje sajta
Korisnici prihvataju korišćenje sadržaja sajta isključivo za sopstvenu upotrebu i na svoju odgovornost.
Korisnicima sajta strogo je zabranjeno korišćenje specijalizovanih programa (robota, crawlera) radi preuzimanja sadržaja sa sajta, kao i bilo kakvi hakerski napadi u cilju onesposobljavanja sajta. Nedozvoljeno korišćenje sajta smatra se kršenjem pravila i podložno je tužbi.
Razne akcije i pogodnosti koje su prikazane na sajtu ni jednu stranu ne obavezuju na saradnju.
Opšti uslovi
1. Nakon prijema narudžbe putem sajta, prodavac može izvršiti telefonsku potvrdu.
2. Nakon potvrde narudžbe od strane kupca, narudžba je neopoziva.
3. Prodavac se obavezuje da naručene proizvode isporuči ispravne i u predviđenom roku
4. U slučaju bilo kakve promene prodavac je dužan da obavesti kupca prilikom telefonske potvrde narudžbe.
5. Sve eventualne promene sem promena vezanih za isporuku se ne odnose na potvrđene narudžbe.
5a. Ukoliko je navedeno, usluga besplatne montaže ne obavezuje ni jednu stranu na saradnju.
6. U slučaju neusklađenosti cena isporuke navedenih na ovom sajtu sa cenama kurirske službe, o promenama ćete biti obavešteni prilikom telefonske potvrde narudžbe.
7. Uređaji se isključivo prodaju po cenama prikazanim na sajtu:
- ukoliko naš ovlašćeni servis kupcu izvrši ugradnju kupljenog proizvoda.
- ukoliko kupac kupovinu uređaja vrši preko našeg Web Shop-a.
Garancija kvaliteta
MideaKlime.rs garantuje za kvalitet svojih proizvoda. Svi proizvodi su originalne robne marke i odgovaraju specifikaciji navedenoj na sajtu.
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim odnosno deklarisanim karakteristikama kvaliiteta proizvoda. U slučaju neizvršenja ove obaveze, davalac garancije će zameniti proizvod novim ili vratiti novac.
Garantni rok počinje danom prodaje uređaja, koji se unosi u garantni list i overava pečatom i potpisom ovlašćenog prodavca.
Kupac gubi pravo na garanciju ako se kvar izazove nepridržavanjem datih uputstava za upotrebu i ako su na proizvodu vršene bilo kakve popravke od strane neovlašćenih lica.
Da bi se izbegli nesporazumi, prilikom isporuke dužnost prodavca i kupca je da izvrše pregled proizvoda i da ukažu na eventualna mehanička oštećenja, u kom slučaju će proizvod biti zamenjen.
Svi aparati su pod garancijom i važe prava koja su navedena u garantnom listu.
Za sledeće aparate obaveštavamo Vas da:
Pravo na besplatno otklanjanje kvarova u garantnom roku stičete uz uslove da je kupljeni uređaj povezan i pušten u rad od strane ovlašćenog servisera i to za:
Sve ugradne aparate - klima uređaje.
Dolazak servisera za priključivanje uređaja se ne naplaćuje. Serviseri imaju svu prateću opremu koja je potrebna za priključenje uređaja.
Klima uređaji - garancija važi samo ako je uređaj ugradio servis ovlašćen za tu vrstu posla i ako je isti overio garantni list.
Molimo Vas radi što kvalitetnije usluge da se pridržavate zadatih uputstava.
Reklamacije i povraćaj robe
Reklamaciju možete ostvariti u sledećim slučajevima:
1) Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja - Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju. Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj ili zameniti proizvod novim. Reklamacija se upućuje ovlašćenom servisu koji je izvršio montažu uređaja i puštanje u rad.
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, KlimaCool.rs je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj na račun korisnika kartice.
2) Reklamacija u garantom roku - Davalac garancije, (ovlašćeni servis koji je izvršio montažu uređaja) dužan je da, u garantnom roku, o svom trošku obezbeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim odnosno deklarisanim karakteristikama kvaliiteta proizvoda. U slučaju neizvršenja ove obaveze, davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zameniti proizvod novim ili vratiti novac.
U tom slučaju, kupac proizvod šalje u servis isključivo na adresu ovlašćenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašćeni servis proizvod gubi garanciju.
3) Otkazivanje porudžbine - U slučaju otkaza porudžbine kupac snosi troškove transporta.
Rok za povraćaj novca i utvrđivanje verodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja robe je 21 dan od prijema robe na servis. Nakon toga, ovlašćeni servis za taj proizvod donosi odluku da li će se kupcu dati nov proizvod ili će se izvršiti povraćaj novca. Za uvažene reklamacije MideaKlime.rs u potpunosti snosi troškove transporta.
Da biste ostvarili pravo na reklamaciju potrebno je da:
- reklamirani proizvod donesete u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži
- da podnesete na uvid original garantnog lista i fiskalni račun
- da date opis neispravnosti
- nakon toga, sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac isključivo dobija od ovlašćenog servisa gde je ostavio proizvod.
Privatnost podataka
Da bismo uspešno obradili Vašu narudžbinu potrebni su nam: Vaše ime i prezime, adresa, e-mail i telefon. Uz pomoć tih podataka bićemo u mogućnosti da Vam isporučimo željena dobra, kao i da Vas obavestimo o trenutnom statusu narudžbine.
U ime MideaKlime.rs, obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o kupcima/korisnicima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni u MideaKlime.rs odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
Pored navedenih prikupljamo, analiziramo i obrađujemo podatke o proizvodima koje naši posetioci traže i kupuju, kao i o stranicama koje posećuju. Te podatke koristimo da bismo poboljšali ponudu i izgled naših stranica, i omogućili Vam jednostavnije korišćenje, sigurniju i udobniju kupovinu.
Obavezujemo se da prikupljene podatke ne koristimo ni u koje druge svrhe.
Saglasnost i promene uslova
Korišćenje naših servisa podrazumeva saglasnost korisnika sa svim navedenim na ovoj strani.
MideaKlime.rs se obavezuje da ce se pridržavati svega navedenog, a sve promene uslova postaju važeće tek nakon objavljivanja na ovoj strani ili slanja email obaveštenja svim registrovanim korisnicima.
Servis i montaža proizvoda
Radi ostvarenja garancije na kupljeni proizvod, kupac je dužan da kod ovlašćenog servisera vrši redovno održavanje (servisiranje) uređaja u predviđenim rokovima (do 5 godina). Redovno održavanje uređaja se posebno naplaćuje i nije uračunato u cenu uređaja ili montaže. Poklon besplatna montaža (ukoliko je istaknuta, navedena na web stranicama), a čija ponuda važi samo na teritoriji sedišta prodavca, nije pravno obavezujuća ni za jednu stranu, kupac se može obratiti drugom ovlašćenom servisu radi ugradnje kupljenog proizvoda. Besplatna montaža znači da se prilikom vršenja iste ne naplaćuje rad, već samo utrošeni materijal po važećem cenovniku.
Prijem porudžbina
MideaKlime.rs je potpuno automatizovana internet prodavnica, te se porudžbine primaju od 00-24 časa svakim danom.
Plaćanje
Plaćanje se vrši na šalteru pošte putem opšte uplatnice, ili elektronskim putem preko interneta.
- Ukoliko prilikom kupovine na našem sajtu odaberete opciju plaćanja "Predračun-Uplatnica", prilikom potvrđene kupovine, na Vašu E-mail adresu koju ste uneli prilikom registracije, nakon nekoliko trenutaka, stići će vam dve automatske elektronske poruke:
- U prvoj poruci su detalji Vaše porudžbine sa trenutnim statusom,
- Druga poruka sadrži dokument u PDF formatu: "Predračun - Uplatnica", u kome se nalaze svi potrebni detalji za plaćanje (Vaše ime i prezime ili naziv firme, adresu naručioca i adresu na koju se vrši isporuka proizvoda, novčani iznos za uplatu, broj žiro računa Inverterklime.rs na koji je potrebno izvršiti uplatu kupljenog dobra i poziv na broj na koji je kupac dobra obavezan da se pozove prilikom uplate.
- Sve dok uplata ne bude proknjižena nosi status "Nije proknjižena uplata".
- Nakon proknjižene uplate, Vaša porudžbina dobija status "Proknjižena uplata".
- Kada dostavljač ili kurirska služba otpočnu proces isporuke kupljenog dobra, tada se status porudžbine menja i glasi "Isporuka u toku".
- Ukoliko kupac ne izvrši uplatu za porudžbinu u naznačenom roku ili ukoliko poručeni proizvod nemamo na stanju, naručeno dobro dobija status "Poništena porudžbina".
ili
U slučaju da poručeni proizvod nismo imali na stanju, u trenutku kada je kupac izvršio porudžbinu, naš operater će kontaktirati naručioca dobra i predložiti mu neki od modela koji su dostupni.
- Ukoliko nekim razlogom kupac zahteva povraćaj uplaćenih novčanih sredstava za plaćeno dobro, dužan je dostaviti svoje podatke (Ime i prezime, adresu i broj tekućeg računa sa nazivom banke) na koji će mu biti uplaćen iznos koji potražuje. Krajnji rok za povraćaj novčanih sredstava je 21 dan od datuma odobrenja zahteva za povraćaj. U tom slučaju, status porudžbine će glasiti "Refundirana porudžbina"
- Preko Vašeg naloga koji ste registrovali na našem Web-Shop-u, možete On-Line pratiti status Vaše porudžbine, videti kada je Vaša uplata proknjižena i kada je kupljeno dobro dobilo status isporuke.
- O svakoj promeni statusa za kupljeno dobro, prodavac će obavestiti kupca putem E-mail adrese koju je kupac uneo prilikom registracije na MideaKlime.rs
Isporuka
Besplatna isporuka se podrazumeva isključivo na teritoriji grada Beograda i važi samo za one kupce koji su proizvod kupili preko naše internet prodavnice (OnLine), isporuka za ostale gradove tarifira se prema važećem cenovniku dostavljača (kurirske službe).
U rokove isporuke ne ubrajaju se neradni dani (Nedelja i državni praznici).
Kupac dobra je dužan da u prethodno dogovoreno vreme bude na adresi na kojoj se vrši isporuka.
Ako kupac želi da MideaKlime.rs izvrši ugradnju kupljenog proizvoda, tada će se kupljeno dobro isporučiti kupcu na dan za koji je zakazana ugradnja istog.
Kupac ne može lično u prostorijama MideaKlime.rs preuzeti kupljeni proizvod kada je proizvod kupio preko Web-Shop-a, već će se kupcu taj proizvod dostaviti (u najkasnijem roku od 7-14 radnih dana) na adresu koju je uneo u formular prilikom kupovine. Ako adresa kupca ne pripada teritoriji grada Beograda, kupac je saglasan da mu se plaćeno dobro isporuči o njegovom trošku jednom od kurirskih službi koje posluju na teritoriji Republike Srbije, kao što su : AKS, CITY EXPRESS i dr.
*Ukoliko kupac ne bude u dogovoreno vreme na datoj adresi tada gubi pravo na besplatnu dostavu, te će sa prodavcem napraviti novi dogovor oko ponovne isporuke u neko drugo vreme ili drugog dana nakon čega će kupac u tom slučaju za uslugu prevoza kupljenog dobra nadoknaditi prodavcu iznos od 4.500,00 dinara. - *važi za teritoriju grada Beograda!
Rokovi montaže kupljenih proizvoda
O rokovima za ugradnju, prodavac i kupac dogovaraju termin i usklađuju vreme.
Kupac ugradnju uređaja plaća odmah po zakazivanju iste.
*Ukoliko između kupca i prodavca postoji poseban ugovor, tada sve gore navedeno nije od posebne važnosti.
*Kupac je dužan da pre svake porudžbine izvrši telefonsku proveru stanja dobra za koga se interesuje.
Kupac je prilikom vršenja porudžbine pročitao, razumeo i prihvatio sve gore navedeno.
Hvala na poverenju.
Potkategorije
Joomla!
Extensions
The Joomla! content management system lets you create webpages of various types using extensions. There are 5 basic types of extensions: components, modules, templates, languages, and plugins. Your website includes the extensions you need to create a basic website in English, but thousands of additional extensions of all types are available. The Joomla! Extensions Directory is the largest directory of Joomla extensions.
Components
Components are larger extensions that produce the major content for your site. Each component has one or more "views" that control how content is displayed. In the Joomla administrator there are additional extensions such as Menus, Redirection, and the extension managers.
Modules
Modules are small blocks of content that can be displayed in positions on a web page. The menus on this site are displayed in modules. The core of Joomla! includes 24 separate modules ranging from login to search to random images. Each module has a name that starts mod_ but when it displays it has a title. In the descriptions in this section, the titles are the same as the names.
Content Modules
Content modules display article and other information from the content component.
User Modules
User modules interact with the user system, allowing users to login, show who is logged-in, and showing the most recently registered users.
Display Modules
These modules display information from components other than content and user. These include weblinks, news feeds and the media manager.
Utility Modules
Utility modules provide useful functionality such as search, syndication and statistics.
Navigation Modules
Navigation modules help your visitors move through your site and find what they need.
Menus provide your site with structure and help your visitors navigate your site. Although they are all based on the same menu module, the variety of ways menus are used in the sample data show how flexible this module is.
A menu can range from extremely simple (for example the top menu or the menu for the Australian Parks sample site) to extremely complex (for example the About Joomla! menu with its many levels). They can also be used for other types of presentation such as the site map linked from the "This Site" menu.
Breadcrumbs provide users with information about where they are in a site.
Park Site
Park Blog
Here is where I will blog all about the parks of Australia.
You can make a blog on your website by creating a category to write your blog posts in (this one is called Park Blog). Each blog post will be an article in that category. If you make a category blog menu link with 1 column it will look like this page, if you display the category description then this part is displayed.
To enhance your blog you may want to add extensions for comments, interacting with social network sites, tagging, and keeping in contact with your readers. You can also enable the syndication that is included in Joomla (in the Integration Options set Show Feed Link to Show and make sure to display the syndication module on the page).
Photo Gallery
These are my photos from parks I have visited (I didn't take them, they are all from Wikimedia Commons).
This shows you how to make a simple image gallery using articles in com_content.
In each article put a thumbnail image before a "readmore" and the full size image after it. Set the article to Show Intro Text: Hide.
Fruit Shop Site
Growers
We search the whole countryside for the best fruit growers.
You can let each supplier have a page that he or she can edit. To see this in action you will need to create a user who is in the suppliers group.
Create one page in the growers category for that user and make that supplier the author of the page. That user will be able to edit his or her page.
This illustrates the use of the Edit Own permission.